Zaterdag 15 mei Nieuweroord- Beers

18 mei 2021 - Beers, Nederland

Nadat alles rij vastzit, luiken en ramen dicht, grijswatertank en toilet leeg, nemen we afscheid van Nieuweroord. Ik reken af en neem voor Hellen, die de post verzorgd heeft en op ons huisje gelet een potje jam en een flesje wijn mee. Beide gemaakt door de beheerster van de camping. Gas op de lolly en naar huis. Thuis moet de hele garage van de camper leeg, maandag brengen we hem naar Liemde. Dan wordt er een hydraulisch levelsysteem onder gebouwd. Als we hem vrijdag weer kunnen halen, gaan we de eerste week van juni naar Hooghalen in Drenthe.

Meer foto's en video's op de tabbladen.

1. Richard Driessen:
    18 mei 2021
    Lieve beiden (en Pip natuurlijk) We hebben na wat gepuzzel, (ze kwamen als afzonderlijke mails op Gmail binnen) alle laatste reisverslagen van jullie weer gelezen. We hebben er weer van genoten en gelachen. Op naar de volgende reis over een paar weken. Geniet ervan, liefs van ons en een pootje voor Pip xx
  2. Tonneke:
    18 mei 2021
    Ik ben er ( eindelijk) achter hoe het werkt. 🤦‍♀️ Ik moet een "Reis" aanmaken en dan kan ik iedere keer een verhaal onder die "Reis" plaatsen. Ik heb, tot nu toe, alles in Word gemaakt en dan thuis gekopieerd en geplakt. Dit omdat ik het niet tussentijds kan opslaan en alles kwijt ben. Nu ben ik er achter dat ik een verhaal ( per dag bijv) bij het hebben van internet (Wifi) direct kan plaatsen. Nu heb ik het nog thuis gedaan, maar in het vervolg hoop ik het onderweg te kunnen doen en dan krijg je niet alle mailtjes in 1x. grtjs van ons
  3. Koen:
    18 mei 2021
    Nooit te oud om te leren..
    Lekker mooi verslag, zoals ik van jou gewend ben. Hopenlijk volgen er nog veel meer